lördag 12 april 2008

Organisera mera?!

Det är ju hopplöst det här. Det fattar väl vem som helst att det är livsfarligt att ge en bibliotekarie chansen att märka upp och organisera sina bra-att-ha-sajter på Internet! Nu har ju tre timmar gått av min lördag. Timmar som skulle använts till att organisera lägenheten. Illa illa. Jag kommer behöva slita mig i från datorn, det går ju inte det här. Jag kan sitta och märka upp sajter hela dagen om jag så ville. Jag har ju hela Internet att organisera! Vad är väl en lite småstökig lägenhet mot det?! Jag menar jag kan ju till och med rationellt (?) argumentera för varför jag sitter här och organiserar istället för att plocka in den senaste rena tvätten. Usch och fy webbgruppen! Tänkte ni ens på den lockelse ner i fördärvet detta skulle kunna ha på en stackars bibliotekarie?

Hur som helst, jag har stoppat in ett litet taggmoln i min blogg! Och därmed kände jag att jag kunde ta bort min lilla lista med ett urval av de bloggar jag läser. Jag menar genom att stoppa in dem i del.icio.us så hittar ju både jag och annat löst folk dem där istället! Görbra.

Bilden kommer från jinge.se.

1 kommentar:

Lena sa...

Tur att jag läste det här nu då så att jag genast kan börja städa istället för att förlora mig i internets underbara värld... :)