måndag 21 april 2008

Mer sol på mig!

Åh, vad den ger och tar energi den där solen. Ger i massor genom att lysa på och värma mig. Tar genom att den får mig att göra en massa saker som jag vill göra, men som gör att man blir redigt trött på kvällen. Som att gå en liten sväng på stan när man kommer in med bussen till Göteborg istället för att åka raka vägen hem. Men det är ju egentligen väldigt positivt. Jag skulle inte byta bort den för allt smör i Småland.

Egentligen skulle jag röja lite här hemma nu. Det ska komma några och justera värmen i elementen här imorgon. Har ingen aning om varför eller på vems initiativ. Men vi har fått en lapp i brevlådan om att alla element minsann ska vara frilagda den 22 april. Två rum kräver lite större insatser. Det är en byrå och ett stort skrivbord som ska flyttas undan. Men just nu orkar jag inte riktigt. För mycket sol idag helt enkelt. Men det är väl bara till att bita ihop, jag lär ju inte bli piggare.

Jag har börjat uppvärmningen inför stegtävlingen nu. Dagens resultat hittills: 9590.

Inga kommentarer: