måndag 20 oktober 2008

Skylla på amningsglömska?

Håller på och letar efter lite kläder som Fred fick när han fötts. Jag kan verkligen inte komma på var jag har lagt dem, de var nämligen i lite större storlekar så det kändes inte särskilt aktuella just då. Men nu börjar vi närma oss dessa storlekar och jag har lagt kläderna någonstans, men var? Kan man skylla på amningsglömska? Antagligen ligger de i klädkammaren, och där ser fortfarande ut som sju svåra år. Jag har inte hittat lusten än. Men nu gjorde jag ett litet ryck och hittade en tygkasse som vi fick på BB. Däri låg en himla massa saker, reklam givetvis, men också lite roliga produktprover (en liten trasa från PO.P, en body i strl 56 från Lindex, rabattkuponger från bägge dessa affärer, parfymfritt tvättmedel, en liten tandborste, en tub idominsalva och lite annat). Den påsen hade jag också glömt bort i amningsglömskan (?), men det var ju roligt att hitta den nu också. Jag antar att det verkligen är dags för rensning nu snart, jag måste ju hitta dom där kläderna.

Inga kommentarer: