fredag 17 oktober 2008

Fredagskänslan igen

Så var det dags att försöka hitta den där fredagskänslan igen. Förra fredagen lyckades jag ju, och med min bloggpost lyckades jag också roa en himla massa människor. Eller ja, inte med bloggposten egentligen, utan snarare med bilden. När till och med femåriga systersonen konstaterar "vad hon ser ut!" så vet man att man inte är särskilt vacker. Idag går jag därför åt andra hållet. Istället för att klä ner mig och gå ut och bli blöt, klär jag upp mig litegrann (har kjol på idag) och ser fram emot en promenad i det underbara vädret. Blå blå himmel och massor av sol! Trevlig fredag på er!

2 kommentarer:

Kristallena sa...

Visst är det härligt med Fredag! Du höll ett mycket bra föredag igår och gjorde ett samlat intryck tycker jag. Bra gjort att hoppa in sådär!

Katharina sa...

Tack Lena! Det var roligt att höra!