fredag 31 oktober 2008

Halloween?

Är det idag det är Halloween? Jag har inte riktigt koll på det där. Men i morse låg jag och funderade på det där med att spöka ut sig. Vi ska få följa med på en spökfest imorgon, och jag är inte helt säker på om man ska vara utspökad då eller inte. Det är egentligen en fest för barn, men som vuxen kan det ju vara ganska kul att klä ut sig också tycker jag. Det här blir då min andra halloweenfest, den förra var i Gävle år 2001, och då såg jag ut såhär:

Det kanske blir lite väl mastigt att komma till en spökfest för barn utklädd till en kvinna som fått halsen avskuren. Förövrigt, när jag kollar på bilden nu, borde det inte vara mycket mera blod om man fått halsen avskuren? Fast om jag inte minns helt fel så var hela min skjorta helt blodig, men den hann jag ta av innan jag kom på att jag skulle föreviga min utstyrsel.

Bilden är rätt kass förresten, det beror på att jag fotat ett foto.

4 kommentarer:

Lena sa...

Varför har du aldrig sett ut sådär på jobbet kan man undra? :)

Katharina sa...

Ja du, det kan man undra... Vi har ingen klädpolicy i infopunkten va? Hmm...

Katharina sa...

Jag antar att det mestadels beror på att jag inte har tillgång till teatersmink på samma sätt längre...

Lena sa...

Det går ju lätt att ordna så jag ser fram emot när du kommer tillbaks till jobbet, kommer vi att känna igen dig eller ej?? :)