onsdag 4 mars 2009

Stiltje på bloggen

Som Lena så riktigt påpekar så är det stiltje på bloggen. Inte en vindpust på flera dagar. Men så är det, ibland stormar här och ibland är det helt lugnt. Alltså, det är en metafor, ibland bloggar jag flera gånger på en dag, ibland går det en vecka. Och lite dåligt samvete får jag allt när det är sådär lugnt. Efter influensa-historien gick luften ur på något vis. Både Fred och jag snorar en hel del fortfarande, men vi mår bra ändå. Däremot sysselsätter vi oss med andra saker än att blogga. Vi leker, går omkring i lägenheten, övar på att vinka, busar, gnäller/bär den som gnäller. Tja, som ni förstår så har man inte alltid tid att blogga helt enkelt.

Idag har vi varit i Allum en sväng. Fred behövde lite nya byxor och jag behövde shoppa lite. Himla bra kombination må jag säga. Kikade dessutom en del på skor både till mig och Fred. Till mig hittade jag ingenting. Till Fred hittade jag massor, men jag har ju ingen aning om vilken storlek det ska vara när det väl är dags för skor, så vi struntade i det.

Förresten så har jag ett blogginlägg på G. Jag har haft planer på det i ett halvår nu eller nåt. Men det krävde två bilder som jag inte har haft, men så idag så lyckades jag få tag på dem. Nu ska jag bara få tag på tid också. Snacka om att jag sätter press på mig nu förresten. Nåja, någon ska väl göra det också.

Inga kommentarer: