onsdag 25 mars 2009

Viktigt meddelande

Här kommer ett viktigt meddelande till Freds farmor och mormor. Sängbotten i Freds säng är nu sänkt. Så nu kan ni pusta ut, det finns ingen chans att jag ska kunna rymma från sängen i nuläget hälsar Fred

Även om han kan ställa sig upp själv så kan han inte sätta sig upp från liggande än, därför har vi inte sänkt sängbotten i hans säng än. Men i morse när han vaknade (05:54) så fick han tag om kanten på sängen och försökte sätta sig upp. Han lyckades inte, men han hade ju helt klart kommit på något, så då bestämde vi att nu är det dags att sänka. Det har vi pysslat med nu på morgonen.

Fast nu hinner vi inte blogga mer, nu måste vi faktiskt äta frukost.

2 kommentarer:

bollebygdsbo sa...

Det känns ju bra att veta. *ler*
Hälsa Fred, om han nu inte läser detta själv, att det är bra att han klarar så mycket nu. Nog längtar man efter barnbarnen varje dag. Det är väl det som är så bra med barnbarn. :)
Ge honom en kram från mormor

Anette sa...

Det var skönt att höra. Själv fördriver jag dagen med att se på Lödder, det kan bota den värsta förkylning. Det har jag snart bevis på, för jag känner mig redan bättre. Sedan vet man sedan
gammalt att kattskinn är bra. Ett på halsen och ett vid fötterna. Levande dessutom. Adjö förkylning med andra ord. Kramis som gammelmormor säger.