söndag 29 mars 2009

Fest och party, fest och party!

I fredags var det fest och party, fest och party! Personalfest för hela schabraket till jobb, och det var mina fina kollegor som fixat hela balunsen. Vilket jobb dom gjort! Jättefint och så roligt! Underhållningen var på topp. Fast det fanns ett stort minus, jag ville ju också varit med! Under deras fantastiska uppträdande kände jag att det är allt för länge sedan jag stod på scen. För jösses vilken kick det är. Jaja det får jag väl fixa någon annan gång. Hur som helst, underhållningen var alltså superb. Här är en lite snutt av ett helt makalöst nummer:


Innan underhållningen hade vi ätit god mat. Efter blev det dans till det helt fantastiska bandet Hojfen Balagan. Fullt dansgolv och hög stämning. Himla skönt att få lite omväxling på dansgolvet tycker jag, som inte alls kan bugga. Nu var det bara till att skaka loss, och se det gjorde jag. Svettig och glad lämnade jag sedan festen vid precis rätt tidpunkt, när det var som bäst. Körde hem lite kollegor och lade till slut huvudet på kudden klockan 01:11, efter en underbar kväll. Tack kollegor, vad ni är suveräna!

5 kommentarer:

bollebygdsbo sa...

*S*
Förstår att du hade kul OCH att du längtar efter att få stå på scenen igen.

Kristallena sa...

Roligt att se numret framifrån istället som jag som satt vid trumman bakom. Tack för den snutten!

Lena sa...

Oj du var modig som vågade lägga ut det på bloggen, jag fegade ur. :) Vill inte ha stryk, hehe Men det är ett fantastiskt nummer rent makalöst! Jag tycker vi kör roliga timmen på fredagar igen, jag vill se mer!

Katharina sa...

Äsch, Karin är väl inte så stark... eller? =) Dessutom är jag ju föräldraledig, allt kommer att vara glömt när jag väl kommer tillbaks. Kan lägga ut mer om så önskas. Men sen har ju Sofia alla filmer på sin dator, hon kanske slänger upp dem på intranätet eller nåt.

Karin E sa...

Katharina, vi ser fram emot din återkomst. Guldhattarna finns i förrådet...