onsdag 25 februari 2009

Lunchlådelotteri

Idag drog jag vinstlott i frysskåpets lunchlådelotteri. Något med ris kunde jag konstatera när jag öppnade lådan. Jo, det blir väl bra tänkte jag och slängde in den i micron. Och vad gömde sig under riset då om inte en fläskfilégryta med kantareller. Det gjorde den här dagen lite bättre helt klart! Något annat som gjort att dagen klassas som "bra" är att Fred är tillbaks. Alltså den Fred som vi brukar ha här hemma, i stort sett feberfri och relativt pigg och glad. Väldigt skönt.

6 kommentarer:

bollebygdsbo sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
bollebygdsbo sa...

Känns skönt att få veta att Fred mår bättre.
Hoppas att även ni andra mår någorlunda bra också.

Anette sa...

Som sagt, kantareller är aldrig fel. Skönt Ni är bättre.

Lena sa...

Härligt att Fred är på benen igen! hur är det med maken?

Katharina sa...

Jo. Nu är vi bättre allihop! Lite snuviga och hostiga, men typ friska.

Lena sa...

Nä nu händer det inte mö i den här bloggen må jag säga... :)