torsdag 20 mars 2008

Radioprogram via flöde

Jag har börjat prenumerera på radioprogrammet Mammas Nya Kille. Ett fruktansvärt roligt program som går på P3 på onsdagar. Det är inte alltid jag kommer ihåg att det går eller har tid att lyssna. Men nu får jag det senaste programmet till min Snarfer! Så himla bra! Bara att klicka på länken och lyssna när man har tid. Jag har försökt hitta ett flöde för P1-programmet Nya Vågen också, men det har jag inte hittat än. Det kanske inte finns något... Dessutom vore ju det roligt att få På Minuten nedladdat också. Vilka program prenumererar du på? Eller vilka skulle du vilja prenumerera på?

2 kommentarer:

Daniel sa...

Spanarna. En hemresa i veckan räddad. Om man klarat av att låta bli att lyssna på radioreprisen på lördagen förstås.

Daniel sa...

Och så prenumererar jag på Filosofiska rummet och Språket, men de brukar jag aldrig komma ihåg och/eller lyssna på ...