torsdag 13 mars 2008

Kattliv och filmer

Den här filmen har jag fått på mailen av min svärmor, en oerhörd kattälskare. Tänker lite på Monika när jag ser den. Är det så här det är? En annan har ju inte katt än... Filmen heter "Waking up with a cat" och det är en fördel om man har ljud när man ser den.



Så där, då jag har jag även testat att lägga in film från min dator på bloggen. Det jag har kvar nu är det där bildspelet. Men jag har fortfarande inte haft tid att jämföra Picasa och Flickr, så jag får se när jag lyckas med mitt bildspel. Dessutom ger ju alla kollegors fina bilder i bildspelen värsta prestationsångesten.

4 kommentarer:

Karin E sa...

Den här filmen är hur bra som helst, känner igen allt utom möjligen basebollträet. Det kanske kommer...
Men den stora frågan är hur man lägger in en film, har vi fått instruktioner om det? /Karin

mia sa...

Ja, visst känner man igen sin kisse. Allt detta trampande med klorna.
Jättehäftig rubrikbild(eller vad det kan heta) du har med kaka och allt!

Kristallena sa...

En underbar liten film som beskriver en katt så klockrent. Tänk att man kan få fram så härliga uttryck med lite streck!

bollebygdsbo sa...

Jaha - enligt denna film är vår hund en katt!!? *ler*
Han beter sig nämligen på liknande sätt.