onsdag 5 mars 2008

Jag och Beyonce!

Jag har hittat en sån rolig sida! Man kan kolla vilken kändis man är mest lik på ett foto och sedan morfas till denna. Kolla:

Nästa steg blir givetvis att leta rätt på ett annat foto av mig och se vem mer jag är lik!

En hel del andra saker på sidan, MyHeritage, verkar också väldigt spännande. Eller vad säger ni om en funktion för att utröna om barnet är mest likt mamma eller pappa - tänk vad många diskussioner man kan få ett slut på bara genom att jämföra foton!

Men nu vill jag veta: vem är ni lika?!

3 kommentarer:

Lena sa...

haha det där beror verkligen på vilket foto man använder märkte jag. Så jag väljer att vara lik Helena Christensen hellre än Aki Hakala - finländsk trumslagare i The Rasmus... :)

Svante sa...

Vad tycker ni : ska jag gå på Mick Jagger eller Vince Vaughn?

Katharina sa...

Haha, jag skulle kolla vem jag var mest lik på min bröllopsdag. Alltså när jag var så där ultimat fixad som jag aldrig varit innan typ. Och vem blir man mest lik då om inte Ewan McGregor! Shysst =)