torsdag 11 december 2008

Shoppat julklappar

Idag har jag och Fred varit och shoppat julklappar ihop med Freds farmor och gammelmormor. Vi spatserade runt i ett relativt folktomt Allum och klämde och kände på diverse olika saker (som givetvis inte kan avslöjas här). Väldigt trevligt! Fred fick till och med klämma och känna på sånt som han själv ska få i julklapp, och han var väldigt intresserad, inte minst av kartongen grejerna låg i. Att vi dessutom fick både fikat och ätit mat under vistelsen där gjorde ju bara besöket ändå bättre.

Det slog mig just att jag inte har en aning om vad vi ska köpa till Fred. Inte för att vi har tänkt köpa en massa grejer, han fattar ju ändå inte särskilt mycket, men något litet vill man ju ändå ha i ett paket. Jaja, än finns det tid kvar att fundera på.

Bild från http://www.allum.se.

3 kommentarer:

Lena sa...

Det är svårt med julklappar, men jag kan avslöja att Oliver var fasligt nöjd med att tugga på ett snöre förra julen! :)

bollebygdsbo sa...

Jag vill också få lite tips om vad man kan köpa till Fred.
/mormor

Katharina sa...

Du ser ju vad Lena säger - vi köper en rulle snöre åt honom!