torsdag 18 december 2008

Så våldsamt att det kom blod

Vi brukar starta dagen med lite mys jag och Fred. Mest kanske det handlar om att jag inte är lika pigg direkt när jag vaknar som sonen tycks vara. Så då ligger vi kvar och gosar till jag känner mig redo att bli vertikal liksom. Dagens morgongos blev dock lite väl våldsamt, så våldsamt att det kom blod. Fred blev så ivrig över att det var morgon att han lyckades skalla mig rakt över munnen. Ouch, tänkte jag, det känns som om det kommer bli en fläskläpp. Det blev det inte, men väl blodutgjutelse under huden, både på över- och underläppen. Den på överläppen var dock inte särskilt stor, så den har försvunnit redan, men den på underläppen är riktigt snygg fortfarande. Tur i oturen var väl att jag hade munnen stängd så han slapp stöta i mina kanintänder.

Inga kommentarer: