onsdag 21 september 2011

Saker som hänt

Veras första tand har tittat upp. Vänster tand nere, den heter ju uppenbarligen något snofsigare, men vi nöjer oss med vänster tand nere. Den tittade fram i måndags utan några större problem vad det verkar som.

Jag har fått hål i en visdomstand. Hurra! Eller ja, jag märker inte direkt av det. Det upptäcktes vid tisdagens tandläkarbesök (som varit inbokat sen i mars någongång). En lagningstid är inbokad, det kanske också är värt ett "Hurra!"...

Jag har köpt träningskort. Nu banne mig. Lite skivstång och lite Core kanske kan få ordning på den här kroppen också, om man är ihärdig? Fast först måste jag nog försöka få det där sockerbehovet under kontroll, det går jättebra. Ungefär varannan dag går det jättebra i alla fall...

Liten rapport sådär. Nu antar jag att jag måste fortsätta ta hand om röran i köket...

1 kommentar:

bollebygdsbo sa...

Det var ju det vi sa i söndags - att den kommer fram när som helst. ;)
Tanden alltså - men sockersuget kommer ju också fram när som helst.