fredag 30 september 2011

Lövkronor

Idag på eftermiddagen tog vi en liten promenad, vi stannade till vid foten av berget som är fullt av ekar. Där växte också en och annan lönn och vi bestämde oss för att göra lövkronor. Det tog ett tag innan jag kom ihåg hur man skulle göra, och jag är inte helt säkert på att jag gjorde rätt, men kronor det blev det i alla fall. Tänkte mig en fin liten fotosession hemma sen. Jag vet inte, det gick väl sådär med den planen. Eller ja, den genomfördes, men resultatet blev väl kanske inte så där lysande. Men vad gör det om hundra år?

1 kommentar:

bollebygdsbo sa...

Åh vilka minnen detta gav hos mig!
Tänk så många lövkronor jag gjort under årens lopp. (saknar lite)

Jag tycker att det blev en väldigt fin fotoserie.

Skicka gärna i fullformat till mig.
Fredagskramar till er alla.