tisdag 12 januari 2010

Plötsligt händer det!

Idag hände en sån där konstig grej igen. En sån sak som man tror bara händer andra. Det har hänt typ två gånger innan. En gång den 10 mars och en gång i höstas. Fred somnade! Alltså bara sådär rakt upp och ner. Där han satt. Tydligen ser det ut så här hemma hos oss nu (notera knäckebrödet i handen):

Jag fick bilden på mailen med följande meddelande:
Jag är så arg på pappa som ville att jag skulle lägga mig, att jag hellre sitter här och tjurar. Fast lite trött är jag allt. Ska bara blunda lite. Bara lite. Bar...
Man blir nog lite småtrött av att vara på dagis. Idag var andra gången Fred och L var där. Imorgon får jag följa med. Då kommer en lite längre rapport här, men det verkar vara ett bra dagis i alla fall, så mycket har jag förstått.

2 kommentarer:

l sa...

Flyttade honom faktiskt till vagnen istället.

Lena sa...

hihi livet är hårt när man är liten...