fredag 29 januari 2010

Nu är han inne!

Det här kortet tog jag för ungefär en halvtimme sen i mitt kök.

Alltså I mitt kök! Ok, han är ganska liten, ganska söt, men jag vill INTE ha honom I mitt kök! Fast å andra sidan har jag honom inte i mitt kök längre. Han sprang in i lekrummet. Och jag har inte varit inne i lekrummet sen han sprang in där, jag vet inte var han tog vägen! Men jag har beställt fällor som ska levereras idag. Det tar emot lite. Han är ju rätt liten och söt, men det skulle han tänkt på innan kom KOM IN I MITT KÖK! Förresten kan jag meddela att han var mindre och sötare när man såg honom i verkligheten, han gör sig inte så bra på kort.

4 kommentarer:

Lena sa...

Den är ju supersöt! och att den är i lekrummet gör väl inget, då har ju Fred nån att leka med? :)

Katharina sa...

Lena - jag kommer allt ihåg att du hade spindlar på toaletten i lägenheten och att du "inte tyckte att det gjorde så mycket". Jag vet vad du är för en! Värsta djurvännen.

Lena sa...

Fasen också, du har kommit på mig! ;)

Anonym sa...

Så söt... även om jag förstår att du inte vil behålla honom.