torsdag 7 januari 2010

Och så kom posten

Ibland är det riktigt roligt att hämta posten, trots att vi har en bit att gå till postlådan.

Idag när jag kikade ut genom fönstret tyckte jag att jag såg något märkligt borta vid lådorna. Såg det inte ut om om det stod en påse på en av lådorna? Och såg det inte ut som om det var vår låda det stod en påse på? Jag drog på mig jacka och skor och pinnade iväg över åkern. Jag hade ju faktiskt beställt en grej till Fred, det kanske var den som hade kommit.

I brevlådan låg, förutom ett trist brev från Tele2, inte mindre än TVÅ paket!

Som sagt, ibland är det roligt att hämta posten. Vad som var i paketen?

Overallen som jag beställt till Fred.

Tyger som jag ska sy tröjor till Fred av.

Och med tanke på innehållet i det sista paketet, och innehållet i de kassar jag släpade med mig hem från Skroten idag så känns det som om jag borde ta och klippa lite eller nåt.

Inga kommentarer: