lördag 24 januari 2009

Ut på balkongen

Det har inte varit några "Dagens promenad"-inlägg på ett tag som ni kanske märkt. Det beror dels på att jag inte hunnit lägga in två av mina senaste promenader. Men det beror också på att jag inte gick någon promenad igår. Fred sov ändå, på balkongen. Jag klädde på honom och stoppade ner honom i åkpåsen med en extrafilt under för att göra det lite mer mysigt och varmt, sen stoppade jag hela paketet i babysittern och ut på balkongen. Där stod jag sen och vippade babysittern fram och tillbaks i fem minuter innan han hade den goda smaken att somna. Sen sov han därute i 1 timme och 20 minuter innan en sopbil kom och väckte honom. Ja, sen vaknade han ju 30 minuter efter han hade somnat, men det gör han alltid. Så då var jag bara där och gungade honom igen och så somnade han om. Nu är ju inte det faktum att han sovit där en gång på något sätt en garanti för att han kommer sova där igen, men man kan ju hoppas. Kan ju vara skönt att ha ett alternativ till 1,5 timmars promenader emellanåt.

Fred bland lite allmänt jox på vår balkong.

Inga kommentarer: