torsdag 6 november 2008

Samla egna recept

Idag har jag och sonen varit nere i Olskroken och spatserat. Kollat i lite affärer och på lite människor. Båda sakerna är ungefär lika underhållande. Jag hittade bland annat den här receptboken/anteckningsboken som man ska samla egna recept i:



Jag har varit på jakt efter nåt bra att samla recept i ett tag nu. Nu vet jag inte om den här är helt ultimat, men den är ju så läcker, så jag funderar på att ge den en chans ändå. Kanske kan önska mig den från tomten... det är ju liksom säsong för den sortens önskningar snart.

Förresten, är det inte rätt fascinerande att boken kostar 259 kr om man beställer den från förlaget, men 150 kr om man köper den på Adlibris.

1 kommentar:

Anette sa...

Tack för julklappstipset, om man nu visste hur man beställer på nätet.
Receptbok är aldrig fel, blir väl kanske mer bakning nu när ni får plats med en extra frys.
Tomten får väl tänka på detta.