måndag 12 maj 2008

Smulrapport

Magen den bara växer och växer, och tur är väl det för det är ju precis så det ska vara. Senaste MVC-besöket gav också goda besked. Allt såg bra ut och magen är fortfarande väldigt normalstor. Däremot tror jag inte att psyket (mitt alltså) har greppat det här med att det ligger en ny liten människa inuti mig än. Och på sätt och vis så tycker jag att det är helt OK att psyket inte har gjort det. Jag menar en helt ny människa är en rätt stor grej, det tycker i alla fall jag.

I magen är det förövrigt lite skiftande aktivitet, precis som det ska vara antar jag. Emellanåt är det gympapass med sparkar och slag, sen är det helt lugnt vissa tillfällen, för att senare övergå till någon sorts yogapass eller nåt. Sträck ut och tryck dig så hårt som möjligt mot väggen som omger dig, tycks vara tanken under dessa pass. De två senare varianterna, alltså stillhet och yogapass är nog de vanligare varianterna känns det som.

Vi har förresten ungefär nio veckor kvar (+/- 2) att vara två människor i en.

2 kommentarer:

Lena sa...

Two-in-one liksom, lite som schampoo och balsam i ett! Sen blir du bara schampoo, eller balsam. Vad du nu gillar bäst... och jag ska genast sluta flumskriva här... :)

Katharina sa...

Tja du, vilket är du och vilket är O? Vem gör bara rent och vem slätar till? Alternativt vem gör rent, och vem finns mest för att snuva folk på pengar (om man inte tror på balsameffekt).