torsdag 22 maj 2008

Duschproblem

Duschen på mitt hotellrum är rätt liten, som den brukar vara på hotellrum i och för sig. Det är bara det att dörren in är också ganska smal, öppningen är cirka 40 cm bred. Med lite margarin på axlarna och höfterna går det att gå rakt in. Men en "normal" person kan ju gå in på sidan, det kan jag också, med cirka 2 cm till godo. Hiskelig tur att det inte var några veckor senare vi skulle hit. Undrar om man får byta rum med anledningen "jag kommer inte in i duschen i det rummet, min mage är för stor".

2 kommentarer:

Karin E sa...

Det kanske inte hade hjälpt, men du kunde ju ha begärt att få ett dubbelrum.....;)

Lena sa...

hahaha det där hade jag velat se... du måste ju bara skriva detta i det där lilla formuläret man alltid får fylla i hur "vistelsen har varit". :)