tisdag 27 maj 2008

Mer Geisha åt folket!

Nu för tiden får jag lite titt som tätt frågan om jag har några cravings så här under graviditeten. Men nej, så rolig är jag inte, har inget måste måste måste så där. Choklad däremot är ju ruskigt gott, men det har det ju å andra sidan alltid varit, så jag vet inte om jag kan skylla det på mitt tillstånd. Kanske att jag tillåter mig själv att äta lite mer av den varan än när jag inte är gravid. Favoriten är lätt den här underbara varianten av choklad:
Bilden är hämtad från http://www.international-chocolates.com.

2 kommentarer:

tussemormor sa...

ja, huvaligen, vad gott det är med choklad. Jag var helt chokladfri i 20 månader, men nu har jag återfallit, även om icke i samma grad som tidigare. Men jag har handlat en chokladkaka på de färjor jag åkt den senaste månadenn, dock inte en i varje riktning. Jag köpte en stor norsk chokladkaka på färjan till Norge, men ingen på hemvägen. och det är två tredjedelar kvar av den.

Lena sa...

Du har väl sett att det finns Geisha-glass också!!!!??