fredag 28 februari 2014

Jag blev med kjol

Jag råkade köpa en kjol på Tradera. Det var inte riktigt meningen. Eller ja, jag hade liksom spanat på den och så, men när det närmade sig auktionsslut så kom jag fram till att det nog blev lite för dyrt. Sen föll det sig så att jag var inne och kollade igen på auktionen strax innan den skulle ta slut, och jag råkade klicka på knappen för att lägga nästa bud. Jag tänkte att det har ju aldrig hänt att nästa bud faktiskt är det högsta budet. Men jo, så var det tydligen nu. Och hipp som happ så var det bara en minut kvar och jag hade fortfarande högsta budet. Så tog auktionen slut, och jag hade tydligen köpt en kjol. Nu var det ju en kjol som jag hade varit intresserad av, så det var ju inte vilken random kjol som helst. Men jag var med kjol, relativt oplanerat. Jaja, det var ju bara att betala och invänta kjolen. Jag tänkte att jag kunde ju alltid sälja den igen om jag nu, trots allt, ville ha den när den kom.

Igår kom kjolen och jag är lite kär. Egentligen är det inget speciellt alls med den, inte om man tittar på den alltså. Men så tar man på sig den och den är så himla skön! Lagom tight utan att sitta åt, bra längd och fickor som typ inte syns. Kjolen fick stanna. Idag har jag på mig den, och den är så himla bra. Ett kjolköp meant-to-be helt enkelt. Sa jag att jag var nöjd med mitt köp förresten?

Inga kommentarer: