fredag 4 januari 2013

Då börjar vi igen

Bloggen har legat vilande ett tag, det bara blev så. Livet gick sin gilla gång och plötsligt var bloggen inte längre en del av det. Så blev det, och så fick det vara.

I dagarna mellan jul och nyår blev jag lite dock lite sugen igen, sugen på blogg, sugen på skriva, sugen på att dela med mig. Så jag tänkte se om det gick att väcka liv i den slumrande bloggen. Jag prövar, kanske går det, eller så somnar den om igen, vi får se.

I ett försök att väcka den till liv gjorde jag lite förändringar. En ny rubrik och en ny layout. En nystart helt enkelt. Adressen är dock densamma som den alltid har varit, där får kakburken vara kvar.

Nu åker vi.

2 kommentarer:

bollebygdsbo sa...

Ska bli kul om du kommer igång igen med bloggen. :)
Jättefin bild på barnen!

Lena sa...

Jättefin har bloggen blivit! och bra tänkt att ha den vilande när man helt enkelt inte är sugen eller har annat för sig.