onsdag 27 augusti 2008

Perfekta platsen

Jag har hittat den perfekta platsen här hemma! Nej, det är inte sängen eller soffan, eller duschen för den delen. Även om jag tycker att de platserna är väldigt sköna. Nej den här platsen är perfekt av anledningen att här kan jag fixa med saker samtidigt som F sover gott eller bara sitter och kikar i BabyBjörn på min mage. Det kräver nämligen att jag står upp, så att jag kan röra på mig lite titt som tätt. En stillastående mamma är tydligen inget att sukta efter.

Hur som helst, här är den nya favoritplatsen:

Byrån inne i sovrummet har perfekt arbetshöjd när jag står. Görbra! Alltså kan jag både nyttja datorn, klippa till tyg till syprojekt (små sådana eftersom ytan är lite begränsad) och nåla och greja i mina syprojekt här. Klockrent!

Inga kommentarer: