fredag 22 augusti 2008

Foton i en gästbok

Gårdagskvällen ägnade Fred åt att sova. Från fem till nio låg han först däckad på mitt bröst (då jag låg däckad i soffan). Sen kom L hem från jobbet och det var dags för oss att äta. Då flyttade(s) Fred in till vår säng, där han spenderade ytterligare tre timmar åt sin sömnorgie. Jag däremot ägnade den senare delen av kvällen åt att sätta in foton i en gästbok.

Till systerns bröllop gjorde min lillasyster en jättefin bok till storasystern (hon gjorde den alltså från scratch).

I denna bok fick alla gäster skriva en liten hälsning till brudparet, sen tog vi kort på gästerna som skulle sättas in brevid deras hälsning. Så det var vad jag gjorde igår, stoppade in korten i boken. Och resultatet blev väldigt bra.


Tror att det kommer bli roligt för brudparet att ha denna bok att kika i och minnas om en himla massa år. Och även nu inom en snar framtid, de har nämligen inte fått läsa boken sen alla skrev i den. Men nu är den klar och de ska snart få den.

2 kommentarer:

Kristallena sa...

Vilken jättetrevlig idé! Vad roligt att ha den gästboken efteråt.

Katharina sa...

Ja, vi tror att det kommer bli uppskattat i framtiden. Hoppas på det i alla fall.