torsdag 7 augusti 2008

Nu nappar det

Fred har fått börja med napp nu. Han är så himla sugen på att suga hela tiden så han skulle nog hänga vid bröstet konstant om han fick (men se det får han inte). Dessutom verkar han ha lite magknip titt som tätt, och då tycks det hjälpa om man får suga på nåt. För det är tydligen mycket lättare att bajsa när man suger på något. I alla fall tycks Fred tycka det. Så då fick napp bli lösningen.

Ett problem med nappen är bara att han vaknar ju så fort den åker ur munnen när han ligger och sover. Vilket gör att man får springa och putta in den rätt ofta.

Idag är vi annars hemma och laddar inför morgondagen - 080808 - dagen då min syster gifter sig. Jag syr färdigt min klänning som jag ska ha imorgon (alltid ute i god tid), Linus häftar ihop festprogrammen och Fred sover (förhoppningsvis länge). Sen ska det filas lite på tal och grejas lite med en present.

Bilden kommer från Konsumentverket.

1 kommentar:

Lena sa...

Nappar är bra grejer det. Och så småningom (tro det eller ej) lär dom sig själva att sätta i den igen när dom tappat den. Just nu sover O i sin säng omgiven av minst 5 nappar för då hittar han alltid nån mitt i natten när han vaknar... :) Lycka till på bröllopet imorgon. Vi håller tummarna att vädret bjuder på solsken!