torsdag 3 juli 2008

Skattkista

Här är en annan bild jag hittade när jag nu röjer av min arbetsplats. Denna har suttit ovanför min dator ett tag nu. Jag fick den av underbara Lena några veckor in i min graviditet. Hon kände sig skyldig för att ha pratat så mycket om sin förlossning med mig, så hon skrev ihop en lista över saker som var bra med bebis också, för det finns tydligen sådana, och det känns ju tryggt. Det här är tydligen en bråkdel av vad jag har att se fram emot (klicka på bilden så blir den större):

Det låter inte alls fel, ett helt perfekt sätt att spendera nio månader.

Givetvis är underverket på bilden Lenas störtsköne son.

1 kommentar:

Lena sa...

Så sant så sant :) och underverket fyller om några veckor ett år! Hoppas du får en härlig tid hemma med DIN bebis Kakan och tänk på att dom växer så fort!!!!
Kram från mig och Oliver!