onsdag 9 juli 2008

Kvällning

Jag kom aldrig till symaskinsbiten idag i västprojektet. Men jag fick i alla fall strukit mellanlägg på alla de delar som skulle ha det. Så i morgon blir det symaskin. Minsann.

Kan förövrigt meddela att ett bad i badkar är alldeles ypperligt när man är spänd i hela kroppen och har lite förvärkar sådär. Är man dessutom stressad så blir det hela ändå bättre. Fascinerande hur en stor tung kropp kan bli helt lätt i vattnet, och sen blir precis lika tung och otymlig när man kommer upp igen. Jaja, det är som L säger: det är inte så hiskeligt lång tid kvar nu, sen försvinner magen. Vi får bara hoppas att den tar med sig det som hoppat in i mina fötter då också, det som gjort dem en eller två storlekar större. Fast egentligen ska jag inte klaga, jag har ju faktiskt haft en väldigt bra graviditet, att man i vecka 39 (av 40) känner sig otymplig och tung kanske är helt i sin ordning.

2 kommentarer:

Anette sa...

Då skulle du gilla badkaret här, det bästa med Mats lägenhet. Stort och någat att lägga armarna på när man läser.
Lycka till med västarna.

Lena sa...

Tänk att det bara är en vecka kvar då! Helt crazy! Passa på att softa i badet så mycket du kan :) Här är det en vecka kvar tills O fyller ett år, helt crazy det med. Vart tog det året vägen????