onsdag 3 september 2008

Med mina mått mätt

Vaknade med världens huvudvärk idag. Eller ja, världens huvudvärk med mina mått mätt. Säkert ingenting jämfört med ett migränanfall. Men ont ont ont gör det, för varje steg jag tar dunkar det till. Inte hjälper det med några tabletter heller vad det verkar. Jobbigt när man ska gå runt och få en bebis att sova (en som inte somnar av att bara vara still). Nu lunch - förhoppningsvis hjälper det upp huvudet litegrann.

Det jobbiga är att jag börjar ana en liten känning i halsen också, eller så är det bara inbillning eller hypokondri. Kanske är det förkylning på g för mig också...

2 kommentarer:

Lena sa...

Oj, hoppas att inte jag är den skyldige som har smittat dig och el Freddo...

Katharina sa...

Säkert inte. Dessutom, vad spelar det för roll? Nån gång måste man ju bli sjuk...