måndag 22 september 2008

Han är inte ätbar

Freds ena moster är lite orolig för att Fred ska bli uppäten av misstag på fredag när jag ska till bokmässan. Eftersom tanken är att han ska ligga i vagnen, och för att han ska ligga bra där i så ligger han ju som i ett korvbröd. Nu är farhågan att någon ska ta fel på mig och ett korvstånd, och helt sonika anta att Fred i sitt korvbröd är en korv man får äta. Hmm... Allt jag kan säga är att om ni stöter på mig på fredag med vagnen, så nej, det är ingen korv jag har i vagnen, det är min son. Han är inte ätbar (jag har testat).

4 kommentarer:

Annika sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

....men han ser väldigt läskande ut....

Lena sa...

Instämmer helt! Jag tar gärna en liten mumsig tugga av Fred. ;)

Anonym sa...

Det ska bli roligt att få chans att se honom på fredag...ska nämligen till bokmässan jag med.