onsdag 13 februari 2008

Äntligen!

Nu har jag pulat och fnulat en bra stund. Det här med layout är sannerligen inte lätt! Jag kan bara hålla med Daniel, herregud valfrihet är något av det svåraste som finns! Men som sagt, nu är jag nöjd - i alla fall för tillfället. Bloggen är up and running, och det var väl det som vad uppgiften så här i början va? Lite pill med inställningar hit och dit, men det var på det hela väldigt intuitivt och lätthanterligt tycker jag.

Min blogg blir nog mest fulblogg, om man nu måste kategorisera den. Men jag hoppas kunna fylla den med mycket fint. Det torde väl vara det bästa? En mix av fint och fult? För vem orkar i sanningens namn med enbart fint hela tiden? Nåväl, vi får väl se var vi hamnar - även om jag har mina idéer i nuläget. För visst är det roligare om bloggen handlar om något mer än enbart de 23 sakerna? Då tror jag dessutom att jag lär mig mer längs vägen, om bloggen inte enbart blir ett ställe där jag pliktskyldigt lämnar mina rapporter om uppgifterna jag fått. Dessutom ser jag fram emot att få lära mig mer om mina kära kollegor genom att läsa deras fina bloggar.

Blog on!

5 kommentarer:

Lena sa...

Ja herre min hatt (för att låna av Eli..., layout är en helt egen grej men jag måste ju säga att du har lyckats exceptionellt bra kakan! Det här är nog den snyggaste bloggen - hitills i alla fall :) Grönt är skönt!

Kristallena sa...

Kul med favvobloggarna! Här kan man ju lätt fastna. Ska prova att göra nåtot liknande på min blogg, men det får jag testa i helgen. Kramiz

Kristallena sa...

Livet i en kakburk, -så fyndig du är!
Glömde skriva att jag är ju Lena W

bollebygdsbo sa...

"Äntligen" kan jag också säga. *ler:
Det var på tiden att du fått fixat en egen blogg.
Kramar i massor.

Susanne sa...

Egentligen inget inlägg på temat men - Snygg blogg!!! Var tvungen att härma dig lite då du länkat till Mia och Klara - är dom inte underbara? mig veterligen så kommer dom tillbaka till hösten och förgyller vår vardag!
Bra jobbat!!!