fredag 29 februari 2008

Kakan är också en kakburk

Det är ju bildtema för tillfället i den här 23 saker-kursen. Det senaste fotot jag tagit (eller ja, det var L som tog bilden) med vår kamera är en bild på en annan bild. Eftersom vi inte har någon skanner hemma, och jag inte har fått med mig bilden hit till jobbet för att skanna in den så löste vi det så här. Det var nämligen en bild vi ville dela med oss av till våra nära och kära, och nu tycker jag det är dags att lägga upp den även här på min blogg.

Vi kan kalla "saken" på bilden för Smulan. Och för att göra saker och ting riktigt klara så ligger alltså Smulan i kakburken och förväntas vara därinne till slutet av juli. Jag gör helt enkelt en Lena Holmberg skulle man kunna säga.

7 kommentarer:

Lena sa...

... och det gör du helt rätt i! Det är underbart att få en gullig bebis att gulla med hela dagarna, det slår bdi-index any day! ;)

Oliven hälsar att han verkligen längtar efter att få lära lilla kaksmulan allt han kan!

Kram och grattis från L & Co

Daniel sa...

Ja, ett stort grattis (även i bloggen)!

Kristallena sa...

Ett jättegrattis, det var riktigt roligt för er! Å vilken härlig tid du har framför dig. Så spännande.

mia sa...

Jätteroligt!
Så är det tre bebisar på gång detta år, ännu så länge!
Inger S blir ju mormor igen och jag blir farmor i september!
Gratulerar!

Svante sa...

Pratar vi kärleksmums, finsk pinne eller hallongrotta i kakburken?

bollebygdsbo sa...

Visst är det härligt!
Jag ska bli mormor - igen! :-)

Martin Borg sa...

Grattis! Riktigt roligt att höra.
Välkommen att göra en Lena-Holmbergare, senare kanske det även blir en Tove-Lekseliusare.