tisdag 26 februari 2008

House

Igår var jag hemma hela dagen eftersom jag inte mådde helt på topp. Dagen spenderades i sällskap med den något speciella och udda läkaren Gregory House. Väldigt trevligt faktiskt, även om det blev lite maniskt umgänge kanske. Tio avsnitt av säsong ett hann jag avverka under dagen. Som tur är kom min kära lillasyster förbi en sväng på eftermiddagen och tvingade på mig en paus.



Jag har inte följt House när han har gått på TV, utan har nu istället börjat kolla serien från början. Full fokus och helt utan reklam - sånt tycker vi om!

Bilden ovan är tagen från http://www.housemd-guide.com.

4 kommentarer:

Svante sa...

Jag har också haft problem med bilder som jag hämtat från IMDB. Man tror att bilderna syns för allt ser OK medan man arbetar och sedan syns ändåinte bilden till slut. Det blir till att hämta House från något annat ställe än imdb (som ju annars är helt fantastisk).

bollebygdsbo sa...

Var någonstans kan du se den?
På datorn eller?

Katharina sa...

Bilden fanns här igår! Promise! Jaja, jag får väl leta upp en annan bild på House då istället... =)

Martin Borg sa...

Börjar du kunna diagnostisera som House också?