lördag 23 februari 2008

Början på helgen

Jaha, fredagen passerade ganska snabbt. Hujj vad det blåste och stormade och ven. Att gå nere på stan igår var inte jättemysigt direkt. Men men, jag fick uträttat det jag hade tänkt och det jag måste och det var skönt det. Eftermiddagen spenderade jag och Linus (han slutar tidigt på fredagar) i soffan med att kolla på några avsnitt av Scrubs. Väldigt roligt, mysigt och avslappnande. Sen blev det matlagning och uppladdning inför På Spåret-finalen (så medelålders är vi).

Idag är det uppehåll och lite ljusare ute, det är skönt. Jag ska göra slag i saken och äntligen få städat ordentligt hemma. Linus har åkt iväg till sin lektion på KY-utbildningen han går, så idag får jag rodda i städningen själv. Jaja, det är väl bara till att sätta igång, för det tar ju emot att komma igång, även om det är SÅ skönt när man väl är färdig.

1 kommentar:

bollebygdsbo sa...

Jag har "bara" fått torkat av golven. damma och så´nt där blev det inget med.

Visst är det skönt med ett städat hem. :-)