måndag 23 augusti 2010

Så var det dags igen

Idag har vi varit på äventyr igen, jag och L. Spanat in i min mage och sett en sån här liten filur. I mitten av januari har den tänkt sig att komma ut. Och enligt barnmorskan som gjorde undersökningen såg allt bra ut, och hon var noga med att påpeka att det INTE var ett trollöra vi såg på en av bilderna, det var nog bara någon sorts skuggeko. Det känns ju tryggt, då vet vi att det inte blir ett troll i alla fall...

Förtydligande: Det är alltså ett huvud nere till höger i bild. Näsan upp och bakhuvudet ner. Det som sticker upp mitt i bilden är två ben och fötter.

3 kommentarer:

Lena sa...

Är du alldeles säker på att det inte är en Alien??? :)

bollebygdsbo sa...

Härligt att få se.
Vill du ge mig den bilden också så kan jag göra något liknande som Fred har fått.
Kramar till er alla

Pieta sa...

Grattis! En liten misstanke har man ju haft. :) Så roligt.