tisdag 17 augusti 2010

Att somna och vakna helt fel

Idag somnade jag när jag lade Fred för natten. Det är helt fel att somna då. Eller rättare sagt, det är helt fel att vakna efter att man somnat när man lagt honom. Jag blir helt koko. Jag mår småskumt och är allmänt sur och vresig. Jag antar att min kropp inte pallar att bara få sova nån kvart när den egentligen är så trött att den skulle kunna sova för natten. Men att gå och lägga sig vid halvnio känns för tidigt även för mig. Så jag går upp, muttrar, surfar lite, försöker hålla mig undan från L så att han ska slippa mitt humör och räknar tiden tills jag får sova på riktigt. Men nu är det nog banne mig dags att gå och borsta tänderna. Nu kan jag gå och lägga mig på riktigt. God natt.

2 kommentarer:

Malin sa...

Känner igen mig precis:)

bollebygdsbo sa...

Man kan faktiskt somna för natten redan vid 8-tiden. ;)
Bara det inte blir en vana. :D