lördag 1 maj 2010

En seg lördag

Ja, här blir inte mycket gjort här hemma idag. Har massor av projekt som bubblar i huvudet, en härlig blandning av organiserings-, städ-, sömnads-, bak- och trädgårdsprojekt. Jag kan inte besluta mig för vad jag ska börja med, alltså blir inget gjort.

Det vi har lyckats göra idag är:
  • äta pannkakor till lunch
  • gå på promenad och upptäckt en ny bra stig
  • städat av inne på toaletten
  • avslutat ett sömnadsprojekt
Men nu har vi liksom fastnat framför varsin dator jag och L, Fred verkar väl tycka att det är sådär kul...

Nä, dags att fixa lite mat. Helt i dagens anda (att inte få något vettigt gjort) äter vi rester idag.

1 kommentar:

Anette sa...

Vi har kopierat eran dag, jag blev dålig i går morse, Fast vi drog till Lahälla med febernedsättande i kroppen. Fick i bommen, då började Mats känna sig dålig, så vi drog hem. Nu vilar vi båda med film och bok.Hoppas det är över i morgon.