fredag 20 januari 2012

Jo, jag vet, det var länge sen sist

Det blev något form av blogguppehåll där ett tag. Så blir det när livet tar mycket tid. Och det sköna är att jag inte ens har haft dåligt samvete över att jag inte bloggat på en månad. Vad har hänt sen sist då? Jo det var ju jul och allt det där. Och sen har den här lilla bönan fyllt år.

Ett år minsann. Och veckan innan ettårsdagen lärde hon sig gå. Lika fantastiskt varje gång att se den uppenbara glädjen när de knäckt koden. Oj vad det traskas runt här hemma nu. Idag gjorde vi dessutom premiär ute. På med ett par avlagda (och lite för stora) skor från storebror. Sen ut i det underbara vädret. Och när man ska upptäcka världen är det fint att ha storebror vid sin sida:

4 kommentarer:

Annika sa...

God Morgon,
Vilken liten goding!
Tur att kunna ha en storebror vid sin sida när man ska upptäcka världen.
Hoppas att ni får en bra lördag.
KRAM

Lena sa...

Vad söta dom är!

Caisa sa...

Äntligen!

bollebygdsbo sa...

Precis som Cajsa har jag saknat dina underfundiga inlägg. De där barnen är bara så goa, älskar verkligen ala mina barnbarn så det känns varmt i hjärtat. <3