torsdag 14 april 2011

Är du synsk?

Efterlysning: du synska människa som vet var jag har lagt mina Ottobre-tidningar, nu är tillfället att ta steget fram och berätta. Det är främst nr 4 från 2004 som jag är ute efter. Jag vill så gärna sy en tröja till Fred, men tidningen har fått vingar. Eller så har jag helt enkelt röjt undan den i ett av alla mina "röj" inför kommande besök (ni vet när man stoppar undan allt som ligger framme och skräpar någonstans där det inte syns). Men jag har letat och letat och letat, och jag hittar den inte. Så är du synsk - träd fram!

1 kommentar:

Lena sa...

Bibliotekarie som jag är, peppad av konferenser, slog jag upp det i lite kataloger och det ser ut som att Borås stadsbibliotek har prenumeration annars! Vet ej hur gamla årgångar dom sparar men du kan ju kolla! Marks kommun däremot tycker inte Ottobre är nåt att hänga i julgran... :)Inte vi på högskolan heller...