torsdag 15 april 2010

Sa jag att gårdagen var i det närmaste perfekt?

Sa jag att den lediga onsdagen var helt fantastisk? Sa jag att det var sol? Sa jag att jag blev nedbrottad i mossmattan av en alldeles underbart ljuvlig liten snorig kille? Jag vill ha fler lediga dagar i solen!

Dessutom är det ju snart dags för trädgårdspåtande på allvar. Potatisland som ska grävas, perenner som ska införskaffas, placeras ut och grävas ner, frön som ska pillas ner i jorden. Ja ni vet, massor att göra. Mer lediga dagar i solen behövs definitivt!

4 kommentarer:

Anette sa...

Perenner det skall man tigga av vänner och grannar.

Katharina sa...

Precis - jag sa bara att de ska införskaffas - inte hur de ska införskaffas...

bollebygdsbo sa...

Sådana dagar går inte att köpa för pengar!
De är bara så underbara!
jag vet det även om jag inte haft någon härlig son att tumla runt med men däremot fyra underbara döttrar att uppleva saker med. ;)

Lena sa...

Ja hur får man tag i fler såna dagar? och hur får man nån som gräver upp potatislandet åt en? :)