torsdag 14 maj 2009

I Stockholm och sover

Jag är i Stockholm och sover hela nätter. Eller ja, det var i alla fall planen med det hela. Sova en hel natt har jag inte gjort sen lillmarodören gjorde entre i våra liv för snart tio månader sedan. Så jag tyckte det var dags nu, och begav mig till Stockholm. Första natten här tror jag banne mig jag vaknade mer än jag gör hemma på nätterna. Antagligen för att omgivningen var ny. I natt (andra natten) har det dock gått bättre. Fortfarande inte en hel natt, men jag har nog bara vaknat en gång. Himla bra. I kväll åker jag hem till min familj igen, och det är också himla bra.

Nej, jag är inte i Stockholm bara för att sova. Är på kurs för jobbets räkning, och det är mastigt och mycket att ta in. Men på det hela taget går det bra och är roligt.

1 kommentar:

Lena sa...

Piu det var tur du la till det där med att det var för jobbets räkning. Annars vill alla åka till Stockholm och sova ju!!! ;)