onsdag 19 oktober 2011

Idag hände det

När jag parkerar bilen vid jobbet på morgon brukar jag välja mellan två olika parkeringar. Jag köper billigaste månadsbiljetten för parkering, och den biljetten gäller (enligt vad jag har hittat hittills) enbart på dessa två parkeringar. Från mitt jobb sett ligger dessa två parkeringar åt varsitt håll. Och idag hände det. Jag gick till fel parkering när jag skulle åka hem. Var nästan framme vid fel parkering när jag kom på att det var ju inte där jag ställt bilen idag. Jaja, det blev ju lite extra rörelse. Vardagsmotion tror jag minsann sånt kallas.

2 kommentarer:

bollebygdsbo sa...

Jag har ju gått och letat efter bilen vid affären och inte kommit ihåg att jag haft cykeln. ;)

Caisa sa...

Det där har hänt mig oxå! Letat efter bilen på ikeabäckebols parkering med tunga ikeapåsar och kommit på att bilen ju står vid coop typ en km bort! Görbra vardagsmotion!